Fesbuk.

Posted by zackism Monday, October 4, 2010

Salam..

Ape perasaan anda apabila anda sedang berjalan-jalan, tiba-tiba..dtg sorang yang anda tak kenali senyum kat anda then tgk lame kt ande..of koz la ko akan benti an..besalam ngn dia, kot2 dia nk cari pasal ngn ko ke kan...( same jenis yee..kang ada pulak yg bt gosip ngn blog aku nih )....then dia pun tanye:

dia: Ko ni z***** kan?
aku: Ha a...
dia: Z***** M***** kan?
aku: Ye2.. kenapa?
dia: Belajar kat Alex kan?
aku: Ye3x. Kenapee??
dia:orang pggl ko...pok j** kan??
aku: Ha??...aaaaa...knape??
dia: Oh...aku fren kt fb ko la...

*Arrr Blurr* xkenal~.

Pesanan:
- Add la org yang ada betul2 kenal sahaje.hahaha...
- Crite tu tidak ada kene mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia...

p/s:
-Blurr stat kelas..mcm lupe byk...nk kene cpt recall..

0 comments

Post a Comment

Category List

Labels

Powered by Blogger.

Labels

Popular posts

Popular posts

DipEnyet Kali ke:

Web Counter

Flag Counter

free counters

Followers

Powered By Blogger

Social Stuff

Best view with

logo background

Blog Archive

Search this blog

Utusan Online - Muka Hadapan

Malaysiakini

Medscape Medical Students Headlines

Daily Quote