Assalamualaikum....

Photobucket

p/s:
"Kalau kena tampar biarlah dengan tangan yang pakai cincin, kalau kena tendang biarlah dengan kaki yang pakai kasut" -Peribahasa Melayu
maknanya:
Kalau berbuat salah biarlah dihukum oleh orang yang berkuasa atau ditegur oleh orang yang berilmu, jangan dianiaya oleh orang-orang kecil dan tak tahu apa-apa.

- Oh...nk kene format laptop lagi...uzur da kot laptop nih..

Salam..

Emergency room [ ER ]: a room in a hospital or clinic staffed and equipped to provide emergency care to persons requiring immediate medical treatment.
wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn

( 1 )
Photobucket


( 2 )
Photobucket

p/s: Ape mesej yg tersirat...hmm..

--------------------------------------**xde keje**_-------------------------------------
Sir Paul Smith, RDI, (born in Beeston, Nottinghamshire on 5 July 1946) is an English fashion designer, whose business and reputation is founded upon his menswear. He is both commercially successful and highly respected within the fashion industry.

Smith was knighted by Queen Elizabeth II in 2000, after nearly three decades as a menswear icon. His collections of clothing and accessories for both men and women are usually identified by the presence of Smith's multistripe signature somewhere on each item.

Photobucket

Salam....

" tahun ni tahun paling meriah,Alhamdulillah..."
- Pertama kali org suh pgg, gne btul2 dSLR...bg 'assignment' tngkp gmbo mjls resmi penting...hoh...[ Bepeloh~...abes tisu ]
- Kene blaja jgk gne 'cam' ni..haha

(1)
Photobucket

(2)
Photobucket

(3)
Photobucket

(4)
Photobucket

------------------













p/s:
Kalau cuti 1 tahun..jd mcm mne laaa... = )
Jgn segan2 nk tulis komen :D

Assalamualaikum w.b.t,

Lepas brfst, bkak mukebuku, ternmpk la satu post, AU = Alex Uni. rank 147...urm..fes pike..mesti Malaysia punye Uni nombo atas2 lagi..hehhe ( semangat 1Malaysia, Hujan emas di negeri org hujan batu negeri sndiri )..keke...phtu tkan la cntrl + F kt website http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2010-2011/top-200.html .... taip laa Malaysia....ding!...computer bebunyi...kuar hurup 'No
t Found'...pahtu pike lagi...alaa Alex U ni kat US pon ade....cube check2..eh..country...Egypt.............[ tekedu kejap ]
btul ke U aku nih...haha..
Well, Alfun mabruk kepada pihak Uni serta AU student...smoga kite smua lebey bersemangt utk terus blaja....smoga makin naik rank tu.. kalu rank tu atas skit pada Harvard Uni....mmg aku...xter'comment' ar...

Alhamdulillah ada rank, egypt adalah negara Islam yg ada kt rank tu...wah...mule2 aku igt ni keje mat saleh..mane bg rank kt negara Islam. Silap rupenye....tp pttnye byk lg tu = ).

p/s:
- So, xperlu ada rase rendah diri ke ape ke....tp papepon..tmpt blaja bukan menjadi kayu ukuran ..xkeysah la dimana anda berada yang membezakan kita taqwa kpd Allah..eh... : ) yg tu btul jgk...yg membezakan kita...usaha kita..kalu kite blaja jauh2 usaha seciput succedaneum....susah jgk.



Assalamualaikum,


Fuushh.....stat jam 11 pagi smpai la 2:05 petang ( + - rehat,solat,makan sume. )....siap jugak edit design blog ni...

Moga-moga tak membawa masalah dngn HTML ni....

-----XXXXXXX-----

"Kullu nafsin za iqatul maut"

Siapakah Tuhan kamu?
Siapakah Nabi kamu?
Apakah agama kamu?
Apakah kiblat kamu?
Siapakah saudara kamu?
Apakah pegangan iktikad kamu?
Dan apakah kalimah yang kamu bawa bersama-sama kamu?

SalamX..

Cuti2 ni..xtau la ada org stdy kot....well, ape salahnya musim cuti ni kite cube bc buku2 ilmiah lain. Kan? at least bc la paper kpd yg balek malaysia tu..Kalu yg pro pembangkang bc la yg pro pembangkang kalu yg pro kerajaan bc lah yg pro kerajaan..baru la mulut tu xterkumat kamit mengutuk org..:D...tp yg lebey baik..bc la dua2...baca , faham, kaji , lihat , tafsir, dan kupas apa yang tersembunyi. Tak semestinya yang nampak jahat itu jahat, xsemestinya yang nampak baik itu baik. Tapi first impression itu amat penting. aaaaa...tamo ckp bab politikus disini..bahaya.
Umo 22....bole daftar memilih dah....kpd kelantanese..Pej. SPR ada kat wisma persekutuan..smbl2 renew paspot..g la dftr..haha..adoi...

Urm, tgh bc paper...terbc pulak nurani lelaki..haha..senget..ada rupenye part ni..Biase masalah pmpuan je duk cite...Laki ada pmpn la, laki xbg nafkah laa, laki itu laki ini...Jahat sgt ke lelaki ni...aish..xsemestinya nampak jahat itu jahat..igt tu..jgn bt2 xigt :D...kekeke...

Berminat nk bc..ada kt sini: Doktor guru potensi selingkuh..haha
-Jadikan smpadan..jgn duk main kekasih gelap nih...xbaek ....

p/s:
- Argh..xreti aku nk bt laporan org kawen....g tgk2, makan balek..aaa cane tah nk bg laporan.....tulis makan nasi 2 senduk...minum air separuh gelas kot..kekekeke

SalamX....


Muge aku dpt tulis blog ari ni..smlm baru je nk tulis 3 patah da dapat call.....suh g umah kazen sbb ada reunion sek.rendah dlu..haha...( oh..bt last minit...susah la wa nk prepare derrr )..kekeke..BTW, suma da besar2...yg laki da matang2...yg perempuan pule...mcm mak org ...WopZ!!!..laser pule...sori sume..haha gurau sende sempena hari raya...tp..bile nmpk mcm mak org tu..matang la tu mksd dia.sinonim2.kekeke...

Well, raya xabes lagi...masih lagi bulan syawal. Sempena hari lebaran ini, sy menyusun 10 jari jemari saya, tunduk dan ikhlas juga merendahkan hati saya....memohon ampun silap salah saya atas perbuatan yg saya lakukan selama ini mahupun dengan tgn dan kaki saya, ataupun mata dan telinga saya ..malah lebih2 lagi dengan lidah dan kata2 saya. Sape2 yg terguris hati ataupun yang ada menyimpan dendam dengan saya, sy pohon beribu2 ampun. Biarlah yang telah lepas, berlalu pergi. Mari same2 kita buka buku 555 baru. Moga2 kite dapat menghayati bulan syawal ini dan dapat mengambil iktibar dari bulan2 yg lalu. Smoge kita semua diberi peluang berkali kali lagi untuk menempuh Ramadhan pada tahun2 yang akan dtg.

Perutusan raya yg paling aku Loike adalah dari sahabat gua....arap2 dia xmarah aku link'kan kat sini...- another brick in da waLL-

p/s:
- terus terang-
- Raye raye jugak derrr...jgn lupa kepada mereka yg kurag bernasib baik...aku doakan smoga kalian sume dipermudahkan urusan,diberkati usaha, dirahmati segala gerak kerja.....muga2 kalian sume sukses2....Aminn...






19. Sesungguhnya manusia itu dijadikan bertabiat resah gelisah (lagi bakhil kedekut); -

20. Apabila ia ditimpa kesusahan, Dia sangat resah gelisah;

21. Dan apabila ia beroleh kesenangan, ia sangat bakhil kedekut;

22. Kecuali orang-orang Yang mengerjakan sembahyang -

23. Iaitu mereka Yang tetap mengerjakan sembahyangnya;


7. Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: "Demi sesungguhnya! jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu, dan Demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar Sesungguhnya azabKu amatlah keras".



Category List

Labels

Powered by Blogger.

Labels

Popular posts

Popular posts

DipEnyet Kali ke:

Web Counter

Flag Counter

free counters

Followers

Social Stuff

Best view with

logo background

Blog Archive

Search this blog

Utusan Online - Muka Hadapan

Malaysiakini

Medscape Medical Students Headlines

Health Tip of The Day

Daily Quote