woo ooo..Terus terang.

Posted by zackism Wednesday, September 15, 2010

SalamX....


Muge aku dpt tulis blog ari ni..smlm baru je nk tulis 3 patah da dapat call.....suh g umah kazen sbb ada reunion sek.rendah dlu..haha...( oh..bt last minit...susah la wa nk prepare derrr )..kekeke..BTW, suma da besar2...yg laki da matang2...yg perempuan pule...mcm mak org ...WopZ!!!..laser pule...sori sume..haha gurau sende sempena hari raya...tp..bile nmpk mcm mak org tu..matang la tu mksd dia.sinonim2.kekeke...

Well, raya xabes lagi...masih lagi bulan syawal. Sempena hari lebaran ini, sy menyusun 10 jari jemari saya, tunduk dan ikhlas juga merendahkan hati saya....memohon ampun silap salah saya atas perbuatan yg saya lakukan selama ini mahupun dengan tgn dan kaki saya, ataupun mata dan telinga saya ..malah lebih2 lagi dengan lidah dan kata2 saya. Sape2 yg terguris hati ataupun yang ada menyimpan dendam dengan saya, sy pohon beribu2 ampun. Biarlah yang telah lepas, berlalu pergi. Mari same2 kita buka buku 555 baru. Moga2 kite dapat menghayati bulan syawal ini dan dapat mengambil iktibar dari bulan2 yg lalu. Smoge kita semua diberi peluang berkali kali lagi untuk menempuh Ramadhan pada tahun2 yang akan dtg.

Perutusan raya yg paling aku Loike adalah dari sahabat gua....arap2 dia xmarah aku link'kan kat sini...- another brick in da waLL-

p/s:
- terus terang-
- Raye raye jugak derrr...jgn lupa kepada mereka yg kurag bernasib baik...aku doakan smoga kalian sume dipermudahkan urusan,diberkati usaha, dirahmati segala gerak kerja.....muga2 kalian sume sukses2....Aminn...



0 comments

Post a Comment

Category List

Labels

Powered by Blogger.

Labels

Popular posts

Popular posts

DipEnyet Kali ke:

Web Counter

Flag Counter

free counters

Followers

Powered By Blogger

Social Stuff

Best view with

logo background

Blog Archive

Search this blog

Utusan Online - Muka Hadapan

Malaysiakini

Medscape Medical Students Headlines

Daily Quote